Heej allihoppa!

Nu har det vart jul och om en vecka e det nyårsafton!Då ska ni börja skriva att det e år 2010 istället för 2009:P
I julklapp har ja(marika) fått:
1.en ny data:)
2.en mus till min data
3.hörllurar till min data
4.pengar
5.ännu mer pengar:P
6.en jättemysi collegetröja
7.en gölli liten blus
8.en ny ridhjälm,fast den var för liten så på månda ska ja åka o byta den:P

Om du vill berätta va du har fått i julklapp så berätta det på kommentarer!:)
 Kyss M&M

Skriv en kommentar vettja!:)
Postat av: josse

jag fick ett par ridhanskar,my horse and mi 2,ljus,kläder,foto på min kusin,pengar,900kr present kort lyckås ridsport,harry potter halv,shaggy dog,wild hild det var typ allt!!!

2010-01-03 @ 17:19:17
URL: http://iimissyou.blogg.se/
Postat av: Marika :)

ookej va kul ! :) <3

2010-01-03 @ 21:45:15

Alla s n ä l l a kommentarer uppskattas! :)

Vad heter du då? (:
Kom ihåg mig?

Din epost?: (den bupliceras inte!)

Vad heter din blogg då? :D

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0